zondag 22 augustus 2010

Vitamines..

Vrijdag heb ik mijn moeder opgehaald zodat ze een lang weekendje bij ons kon logeren. Ze had veel veranderingen in huis nog niet gezien dus dat was leuk om haar te laten zien.
Ik had alle boodschappen al gedaan en alle groentes bij elkaar gelegd in de regout schalen. Het krukje had ik donderdag avond gekocht bij Brocantehuis Veendam en het stond allemaal zo leuk bij elkaar dat ik er wat foto's van heb gemaakt.

Van mijn moeder kreeg ik twee mooie kleine oude wijnflesjes die ze lang geleden had gekregen van vrienden. Waarschijnlijk niet meer te drinken, maar des te mooier voor decoratie!





22 opmerkingen:

  1. Mooie foto`s, doet me heel erg denken aan Hel Mantel, zo...dat nostalgische sfeertje met fruit, groente en wijn.

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi deze foto's!! Een prachtig stilleven.

    En wat een oud wijntje...hoe ouder hoe beter toch?!
    Maar ik zou het ook niet aanbreken,zonde van zijn oude uitstraling.

    Geniet van je moeder haar aanwezigheid.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig! mams te logeren.
    En wat een prachtig plaatje heb je er van gemaakt, het is gewoon zonde om het op te eten.
    Prachtig die oude wijnflessen, het lijkt alsof ze jaren in een wijn kelder hebben gestaan.
    Geniet van elkaar,
    Liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dani,

    Gezellig je moeder een weekje te logeren. Ik wens jullie veel plezier en hopelijk mooi weer, zodat jullie erop uit kunnen of lekker in de tuin kunnen zitten.

    Prachtige stillevens!!

    Lieve groet,

    madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat fruit en groente op de foto.
    Veel plezier met je moeder, groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig ;)
    moooooie etiketten zitten erop zeg!

    Nee bakkeveen was dit weekend en vanochtend Annen maar dat was niets bijzonders..
    Volgende week is makkinga, maaarrr dan hebben wij trouwerij:(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige items en de flesje leuk hoor de schalen eindeloos mee decoreren, en het bankje zoooooo lief,
    lieve groetjes Irma en een gezellige nieuwe blogweek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat bankje vind ik helemaal geweldig. En dan mooi afgestyled met de groenten en fruit.

    Fijne week,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk die schalen vol met groente , ik vind het ook altijd leuk na een ochtndje markt om dan even lekker alles uit te stallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! Wat staat dat gezellig!
    Zonde om het op te eten:-) Had laatst ook iets in die geest op het aanrecht gestyled. Toen ik thuis kwam had Hubbie alles in de koelkast gestopt want "dat was ik vergeten"!
    Maar verder is het een schat, hoor!
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De foto's lijken wel schilderijen, mooi joh. Wat heb je van al de ingrediënten gemaakt?
    Gezellig je mams te logeren, geniet er van.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's !!! heerlijk al dat groente en fruit.......en dat krukje !! gaaf...net zoals de flessen...hele fijne week liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dani,

    Wat een leuke blog heb je :-)
    Dank je voor je lieve bericht op mijn blog.

    Ik ga je volgen en wens je een fijne dag.

    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's, mijn schoonvader zou dit heel mooi kunnen naschilderen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gedaan. Prachtige foto's en die oude flessenwijn zijn heel gaaf.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezonde post hoor Dani en de foto met de oude wijnflessen vind ik heel mooi!!

    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke vitamientjes die schitterend in beeld werden gebracht. Het lijkt wel een oud-Hollands stilleven. De flesjes zijn zo mooi! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stillevens. Die flesjes zijn ook schitterend. Bedankt voor je felicitaties op mijn blog.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig stilleven met al die groentes zo bij elkaar en ook de oude wijnflessen verdienen een mooi plekje. Wat leuk dat je moeder die aan jou heeft gegeven.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Dani, wat toevallig, ik zag dit weekend voor het eerst je blog en ben meteen blijven "hangen". Het ziet er zo mooi uit allemaal!Leuk dat je mijn Give Away link hebt geplaatst! Ik ga je volgen hoor!
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er gezond uit! Dat zal lekker smaken en vol met vitamine. Nou een prachtig stilleven heb je gecreerd.
    Ga je mooie blog meteen volgen.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw wat een mooie etiketten op de fles, mooi verweerd door ouderdom.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis