donderdag 5 augustus 2010

Boekenmarkt Deventer

Zondagochtend was het dan zover.. eindelijk de boekenmarkt in Deventer waar we zo lang naar uitkeken. Vroeg in de ochtend reden we met drie meiden onder elkaar vol verwachting naar de Hanzestad.
Deventer is sowieso een prachtige stad, en als er dan ook nog allerlei kraampjes zijn met allerlei prachtige boeken dan kon onze dag niet stuk.


Na al behoorlijk geslaagd te zijn en twee terrasjes te hebben gepakt besloten we dat het tijd werd om heerlijk uitgebreid te lunchen. Het werd Indiaas bij restaurant Kohinoor of India. Het was tegen 2 uur en de keuken was eigenlijk nog niet open, maar er werd onmiddelijk alles in het werk gesteld dat we toch al van de menukaart konden bestellen. Super service! Zeer slimme zet, want na ons kwamen steeds meer mensen die uitgebreid wilden eten, aangestoken door onze heerlijke gerechten op tafel.
Het eten was echt overheelijk, en als je een keer in de buurt bent is het zeker een aanrader!

Ik, Roelynke en Pauline


Mijn heerlijke vegetarische aubergine thali (voor maar EUR 14,50!)

Bij elkaar hebben we enorm veel boeken gekocht. Ik heb mij met name geconcentreerd op kookboeken, luchtige zomerse boeken over de Provence en Italië, en wat uit het fantasy genre.


Ik en Pauline met de hele stapel van ons drietjes samen..

Als ik heb opgeruimd zal ik eens foto's van de "bibliotheek" maken. Die is in tegenstelling tot de rest van het huis enorm kleurrijk. Maar eerst de boeken maar eens opnieuw indelen..

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n boekenmarkten. Ben je al in het Ardeense boekendorpje Redu geweest? Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej boekenwurmen zo te zien was het een top dag, leuk hoor zo'n vriendinnengroepje met dezelfde passie,

    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor ziet er uit als een hele gezellige dag !! en wat een boeken !!! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt wel even vooruit en al helemaal als jullie elkaar diverse boeken uit gaan lenen! Een boek over de Provence trekt mij wel...daar gaan we over een paar weken naar toe!

    Mijn vakantie is zojuist begonnen! Ruim vier weken vrij!! Heerlijk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist niet dat Deventer een boekenmarkt had! Wat leuk dat jullie zo goed zijn geslaagd!

    Ik zie zojuist op je blog het kookboek Turquoise staan van Greg & Lucy Malouf. Dat is ook een van mijn favorieten! Al is het alleen maar vanwege de schitterende foto's!!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke stapel en leuke foto's. Maar wie ben jij nou...sta je links of rechts?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben de linker met het rode haar en groene shirt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wie heeft dit allemaal moeten sjouwen zeg, daar krijg je toch rugpijn van als je er alleen al aan denkt, veel lees en kookplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Dani, zo te zien heb je een heerlijke dag gehad !
    Boekenmarkten vind ik altijd geweldig, ik moet me altijd intomen, want ik heb meer boeken dan plaats ervoor !
    Veel leesplezier,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat altijd hoog in ons 'te doen lijstje'! Boekenmarkt in Deventer... Zo ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Dani, via via en klikkerklik kom ik op jouw blog, leuk om te lezen en te bekijken.
    Succes met de inrichting van jullie nieuwe huis.

    Fijne zondagavond, groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk om jou eens ´live´ te zien :D
    Stralend mens lijk je me...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis