dinsdag 10 augustus 2010

Inspiratie

Ik houd van diverse stijlen. Onze vorige woning was strak modern ingericht, mijn appartement in Amsterdam destijds was geheel met Oosterse invloeden en vandaag de dag gaat mijn smaak uit naar Gustaviaans, Scandinavisch, Franse landelijke stijl.
Toch vind ik een strak en industrieel tintje in zo'n interieur ook prachtig! Zoals onderstaande inrichting, die mooie strakke moderne witte vloer gecombineerd met industriële accenten en antieke meubeltjes, erg mooi!
















Bron: www.skonahem.com

8 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat je stijl wisselt! Dat is hier ook het geval, super modern is het hier nooit geweest, maar ik had jaren terug ook niet kunnen denken dat ik nu voor brocante val! Wat altijd gebleven is, is STOER! Een huis vol kantjes, krullen en stoffen vol met bloemen....ik denk niet dat het daar ooit van komt, maar...je weet maar nooit :-)

    Nog een fijne avond Daniëlle! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hier hou ik ook van ! Mooi zeg dat tere wit en dat stoere metaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb jij foto's gemaakt bij mij thuis??
    Nee grapje, maar dit is wel waar ik ook van hou, vooral die ladekast vindt ik geweldig..
    en al dat wit en groen..
    mooie foto's..
    groet cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he zo'n inrichting ...dat willen we allemaal wel....niet dan??? lukt mij niet hoor...ik vind teveel leuk !!! liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige plaatjes weer! Wist je trouwens dat dit het huis van Tine Kjeldsen en haar gezin is, de dame achter het merk Tine K Home...
    Echt wel mooi, vooral omdat ze Scandinavisch wit met veel mooie (en donkere) ethnische elementen combineren. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dit zou ik ook heel mooi vinden. Je weet de plaatjes wel te vinden.
    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for these wonderful images! Hugs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhh ja mooi he ik zou willen dat ik soms niet zou hoeven kiezen, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis