zondag 8 augustus 2010

Kommetjes van Longchamp met rode bessen


Vorige maand heb ik op de rommelmarkt van Bakkeveen ook nog hele mooie Franse kommetjes gevonden. Een hele grote, en twee kleintjes. Thuis gekomen op marktplaats gezocht en...nog eens 4 stuks gevonden! Na een mooie deal te hebben gemaakt kwamen ze onze kant uit. Waarom ben ik zo slecht in maten interpreteren?? Ze waren dus kleiner dan de grootste, maar groter dan de kleinste... Hoe dan ook ik vind ze schattig, en ik blijf gewoon uitkijken naar het grotere formaat.
Met de rode besjes erin vind ik ze enorm decoratief en zomers.










15 opmerkingen:

  1. Hoi Dani,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Ben natuurlijk net zo'n surfer ( op internet) als jou dus gelijk even een bezoekje aan je blog gebracht.
    En wat denk je....? ik ga je volgen hoor!

    Fijne zondag toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto's....mooie kommen............echt zomer bij jouw nog !! gelukkig !! fijne dag liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi zomers plaatje.
    Heerlijk al dat zomerfruit en daarbij ook zo decoratief! En mooie kommen, hoor.
    Groet,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer knap op de foto gezet Dani!!!heel mooie kleurcombinatie en hele mooie kopjes...

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... your pictures are SO beautiful! I love currents and the red color ist imposing!

    Greetings and have a nice week!

    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gescoord...staat ook prachtig met die rode bessen er in!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg die zijn mooi....
    En heb je zoveel heerlijke bessen in eigen tuin.....?
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daniëlle, prachtig juist die diverse maten van de schaaltjes. En dan het vogeltje aan de binnenkant.
    Heb meteen zin in wat bessen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW wat heb je een prachtige foto's gemaakt helemaal geweldig!
    En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Ik wens je nog een fijne zondag,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dani,

    Wat een schitterende schaaltjes. Niet alleen het goudkleurige randje is mooi, maar het vogeltje van binnen maakt het helemaal af! Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

    Wens je een fijne nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow dat ROOD spetterd van het beeld af, mooi gedaan hoor...
    mooi die kommen, met zo'n verrassende binnenkant..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gewoon prachtig die kommetjes ... en heel mooi in beeld gebracht! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, en nu heb je er dus voor gezorgd dat ik een keer wat van jou wil kopen!
    Prachtige kommen, zouden het ook goed in mijn kast doen haha.
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. S c h i t t e r e n d !! Die kommetjes EN je foto´s zijn een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is mooi! Prachtig dat rood met die mooie kommen! Je foto's zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis