maandag 31 mei 2010

Meatless Monday

Eigenlijk heb ik het gisteren gegeten, maar het klinkt zo leuk :-)
Wij eten voornamelijk vegetarisch en heel af en toe een klein stukje biologisch vlees als we er echt heel erg behoefte aan hebben. Gisteren iets gemaakt wat geïnspireerd is op wat we onlangs hebben gegeten in een Mexicaans restaurant. Hier werd de tortilla nu eens niet opgerold maar leg je er allerlei lekkers op, en zet je het nog even in de oven. Aanleiding waren de rijpe avocado's die in de aanbieding waren (zijn?) bij de AH.

Op de tortilla zit rijst, daaroverheen kidneybonen gebakken met paprika, uitje en knoflook, en verder gegarneerd met zelfgemaakte guacamole (écht, zelfgemaakte smaakt zoveel beter dan uit een potje!) tomaten, mais, ananas en jalapeno pepertjes. Geraspte kaas erover en laten smelten in de oven! Erbij natuurlijk lekker veel zure room, nog extra guacamole en een pittige taco saus (vind ik lekkerder dan de andere tortilla sauzen etc).

Mijn onlangs gekochte spuitfles:

4 opmerkingen:

  1. Yammie.........klinkt lekker..........mooie spuitfles...........mooie foto's..........fijne week !! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeer-lijk zoal het eruit ziet!! Ook zo mooi kleurrijk..
    Mooie sfeerfoto's heb je gemaakt!

    Fijne dag!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heel lekker uit...en je spuitfles is super, je hebt gezien dat ik er ook pas één heb gekocht en ik ben er ook nog steeds zo blij mee!

    Een nieuwe maand...met deze week veel zon! Lekker genieten! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dani, dat klinkt heerlijk allemaal en wat heb je een prachtige spuitfles gekocht, staat hier ook mijn lijstje.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis