woensdag 19 mei 2010

Keramiek

Ik kan enorm genieten van mooie vormen, zeker als het om keramiek gaat. Sinds halverwege 2009 heb ik lessen in keramiek. Ik heb 3/4 jaar cursussen gevolgd bij Marjan Schaap en sinds kort volg ik lessen bij Hannekes Kannekes daar ga ik echt leren werken op een draaischijf en echte "potten" maken. Gisteren voor het eerst een eigen "pot"gedraaid zonder de hulp van anderen, erg leuk hoor! Ooit hoop ik mijn eigen draaischijf te hebben zodat ik lekker thuis kan oefenen en draaien. Ik ben nog niet zeker genoeg over mijn eigen werk om deze te laten zien, maar ik kwam vanavond deze prachtige kommetjes tegen. Schitterend toch?




6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n cursus keramiek!! En je kunt alles tonen, want ik kan het helemáál niet...dus ik vind alles al heel knap!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, om te doen en nog meer het resultaat! Lijkt me zo leuk!
    Fijne avond, Dani!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kommetjes , die met de vlinder vind ik persoonlijk de mooiste .
    Jammer dat we geen werk van jou zien hier maar wie weet ooit nog eens als je een beroemde keramiekmaakster bent...........
    Ik vond je zinkenzo ook mooi trouwens , die twee verweerde kandelaars zijn prachtig zeg !
    nou fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kommetjes !! Dani !!

    Heb je mijn kommetjes al gezien?? in mijn post ??

    Vind je vast wel leuk ook............lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik ben wel heel erg nieuwschierig naar je eigen werk hoor, dit is in ieder geval erg gaaf!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dani, wat is het werk van Sarah Malone prachtig. En wat leuk dat je dit zelf ook aan het doen bent. Ik ben wel benieuwd naar wat je zoal gemaakt heb.
    Fijne Pinksterdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis