zaterdag 29 mei 2010

Tuin en Culinair Fair Orvelte

Vandaag naar de Tuin en Culinair Fair te Orvelte geweest. Iedereen die morgen geen idee heeft wat hij/zij wil gaan doen.. ga daar heen! Het was er ontzettend leuk. Het weer zat natuurlijk wel enorm mee, voor morgen is er regen voorspeld, maar ik kreeg een ontzettend vakantie gevoel van Orvelte. De route erheen alleen al is een traktatie. Vanuit Veendam rijd je een binnendoor route langs prachtige natuur, boerderijen en schattige dorpjes.
De fair zelf was veel groter dan ik eigenlijk had verwacht met een leuke mix aan tuin-spulletjes, planten, mooie home & lifestyle artikelen en culinaire producten.
De leukste aankoop die ik heb gevonden is een oud kookboek uit 1922, daar was ik totaal niet naar op zoek, maar toen ik het zag liggen kon ik deze niet laten gaan. Ontzettend leuk om al die oude recepten te lezen. Ik zal er later eens foto's van maken!
Ik heb veel foto's van de fair gemaakt, de sfeer was er zo ontzettend leuk. Volgend jaar zeker weer!


Thuis hebben we gelijk een lekkere lunch gemaakt met de Toscaanse tapenade die we hadden gekocht. En als "toetje" heerlijke dubbele chocolade brownies..(ook meegebracht van de fair).



13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super leuk en gezellig uit! Wat gaaf dat je een oud kookboek hebt kunnen kopen...kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Jammer dat Orverlte hier niet in de buurt ligt, anders had ik het graag een bezoekje willen brengen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww wauw wat jammer dat ik geen tijd heb zeg, en wat heb je mooie foto's gemaakt!!!!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat ziet er zeker gezellig uit, het is wat ver weg maar misschien ooit in combinatie met een weekendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk dagje uit was dat !!!

    Geweldig mooie foto's !

    Liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke sfeer en wat een fantastische dag!

    Ik had het te druk met andere dingen vandaag. Mijn zoon liep in de finale van de atletiekloop.
    Ik had dit dus ook in mijn agenda genoteerd.

    Hopelijk ( als het droog is) probeer ik er morgen naartoe te gaan. Ik weet nu ook zeker dat het mooi is haha..Dankjewel voor het meegenieten. Orvelte opzich is al mooi.. ik ben er één keer eerder geweest.

    Fijn weekend,
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dani, ik ben gisteren ook naar Orvelte geweest. Ontzettend leuke fair, er hangt een heerlijk sfeertje, in het najaar is er weer een fair!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dani, wat ziet dat er allemaal sfeervol uit. Orvelte is een prachtig plaats voor zo'n Fair.
    Ben benieuwd naar je nieuwe aankoop.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blog Dani met prachtige foto's!!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en interessante tuin fair aan je foto's te zien, Dani !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk blog kom ik hier weer tegen! Leuk dat je volger bij me bent geworden. Volg je graag terug;)
    Prachtige fair foto's, ziet er sfeervol uit.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb ik een leuke blog ontdekt. Heerlijk hier ga ik zeker meer naar toe komen.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door mijn statistiekenprogramma kom ik op jouw blog. Wat een leuke foto's van de Tuin en Culinair Fair. Zelf heb ik te weinig tijd gehad om goed rond te kijken, maar ik geniet van jouw foto's en reactie.
    Anneke Boekee (organisator Tuin en Culinair Fair en Herfstfair)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis