vrijdag 14 mei 2010

Brocante op de dijk

Vorig weekend zijn we dankzij de tip op de website van Brocante Webshop naar Brocante op de dijk gegaan in Noordeinde. Brocante op de dijk is een sfeervolle fair die jaarlijks wordt gehouden met diverse standhouders die oa antiek, brocante en decoraties verkopen. Het weer was niet stralend, maar het was wél droog! De locatie is echt prachtig, en ik waande mij even op vakantie in het buitenland.

Ik heb geen foto's van de fair zelf gemaakt, wel van de prachtige Jeanne d'Arc Living tas die ik heb gekocht, en van de gietijzeren witte decoratie (met lieve Irfan ervoor poserend). Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.



5 opmerkingen:

  1. Dat klinkt goed...misschien dat ik volgend jaar ook eens kan gaan! Is het een grote fair of ben je met een uurtje klaar ...dat vraag ik omdat het hier vandaan nog best een stukje rijden is!

    Wat is Irfan mooi...en bijzonder fotogeniek!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige aankopen gedaan Dani. Prachtig die tas van JDL en het gietijzeren ornament. Je heb ook een prachtige kat, een echt model hihi.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie prachtig niet die tas......
    Tja daar moest ik natuurlijk ook 1 van hebben.....Hij is ook zo mooi om een oude paspop......
    Goh zo grappig een blogster bij mij in de buurt, altijd gezellig.
    Vind je het leuk als ik je een keer noem op mijn blog...?
    Je verdient zeker veel een veel meer volgers, dus als je het leuk vindt.......
    Kleine moeite hoor, ik hoor het wel.

    Wat woon je toch prachtig......
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Wat leuk, jij bent m'n 50ste volger ;-))
    Gezellig was het op de fair hè, ik ben er ook geweest, en die tas heb ik zien hangen, wat een mooi ding hè?!
    Ik ga nog even neuzen bij je, want je hebt een prachtig blog met mooie foto's!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen...helemaal super en zeker de laatste foto is schattig!!!
    Ik heb nog gekeken maar de fair was met openbaar vervoer niet bereikbaar helaas. maar misschien volgend jaar...Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis