maandag 17 mei 2010

Alice in Wonderland

Eindelijk mijn favorieten sprookje kunnen kijken mét mijn favoriete acteur Johnny Depp van mijn favoriete regisseur Tim Burton: Alice in Wonderland.. Het was enorm genieten! Gelijk maar weer eens op etsy.com gesnuffeld naar leuke items met dit thema. Want behalve de tas uit *deze* post is er natuurlijk veel meer moois te vinden.
Ik ben vooral helemaal weg van de horloges voor aan de ketting.. helaas ben ik niet snel jarig, dus denk ik dat ik mijzelf maar een cadeautje moet geven ;-)



1 Alice In Wonderland The Looking Glass Steampunk Pendant Key
2 Alice Drink Me Bottle Pendant
3 We are Late for Tea II.... A White Rabbit's Pocket Watch Necklace. Long Necklace.
4 Alice in wonderland brooch with little tea pot and key
5 Vintage Alice in Wonderland White Rabbit-Queen's Herald tags
6 White Rabbit miniature pocket watch
7 Felt mounted bunny head
8 Wonderland Necklace and Earring Set - Complete with Favorite Characters
9 Large Bundle of Eat Me, Drink Me tags
10 Alice in Wonderland I'm Late White Rabbit Golden Filigree Charm by Hoolala

4 opmerkingen:

  1. Hoi Dani, wat leuk, wij hebben afgelopen weekend ook de film gezien, was prachtig.
    Je heb ook leuke toepasselijke Alice-spulletjes gevonden en wat het zakhorloge betreft, je mag jezelf ook weleens verwennen.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, soms mag je best jezelf wel es lekker verwennen!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochters waren ook helemaal weg van de film en de oudste is ook superfan van Johnny Depp, ze heeft zowat alle films dan ook van hem.

    Je vorige post was ook leuk met al die prachtige ruimtes , die met dat bad is inderdaad om jaloers op te worden.

    Nou , leuk dat je ook volger bent van mijn 2e blog , jij hebt er ook al behoorlijk wat volgers bij gekregen zag ik.
    fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem nog niet gezien, maar de plaatjes die je uitgezocht hebben geven wel helemaal de sfeer weer. Ik vind de labels (eat/drink me) ook helemaal geweldig. En iedere dag is er een om jezelf iets kado te doen is mijn motto (mijn portemonnee denkt daar anders over hoor)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis