maandag 24 mei 2010

Pinksterfair

Gisteren voor de derde keer naar de Pinksterfair in Zeist geweest. Wat is het toch altijd een feest om daar rond te lopen en te genieten van alle mooie dingetjes die je normaal niet snel in een winkel tegen komt. Het weer zat ontzettend mee, het was zelfs warm! Mijn geluk kon al niet meer op toen ik eindelijk de tas vond die ik al zolang zocht. Zo een zelfde is gestolen tijdens een inbraak, en de winkel waar ik deze had gekocht had dat model niet meer. Ik was als een kind zo blij toen ik de tas zag staan, en het bleek nog de laatste te zijn ook!
Verder nog ontzettend leuke spulletjes gekocht zoals een lekker linnen grijs tuniekje, een zachtroze/witte shawl, een mooi wit kroontje, glaasjes in een harte voor waxinelichtjes, twee heerlijke chutney's en twee prachtige gietijzeren haken voor in onze veranda! Vooral Rick was daar enorm blij mee, hij heeft ze dan ook gelijk opgehangen terwijl de veranda nog niet eens af is (deze moet nog geheel wit geschilderd worden..)







8 opmerkingen:

  1. We prijzen de Pinksterfair wel aan hi hi...maar het was ook zo lekker hè om daar te lopen en te genieten van al dat moois! Ik ga er ook altijd heen...en met het mooie week van dit weekend was het weer helemaal top!

    Je aankopen zijn erg leuk en die haken...wat staan ze mooi zeg!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwww.....wat een mooie haken !! en de rest is ook leuk hoor!! fijn dat je zo hebt genoten..............lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh die sjaal ♥♥ schitterend. En de rest ook, en wat fijn voor je dat je weer je favo tas mocht kopen ♥ Zo'n kroontje heb ik ook, lief he.

    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een PRACHTIGE HAKEN!!! Die staan echt super mooi!!
    En dat sjaaltje is ook zooo mooi, ik was eigenlijk wel benieuwd naar je tas...!
    Geniet van je mooie aankopen en een fijne week!
    lieve groet, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, het hartje met de glaasjes heb ik ook...en de sjaal in de grijs/blauwe kleur. Kom maar kijken....
    M'n vriendin stond met de kroon in haar hand, er stonden er 2 de 1e ronde en 1 toen we de 2e keer langs gingen, had jij m gekocht???
    Leuke spulletjes hoor! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook zo benieuwd naar je tas!! Erg zeg dat hij is gestolen!!!!
    Groetjes Madelon en fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dani, wat een prachtige aankopen heb je gedaan op de pinksterfair. Ik ben daar nog nooit geweest, maar wil dat na het zien van de foto's en verhalen op de diverse blogs toch eens gaan doen.
    Wat fijn dat je daar ook net de tas heb gevonden die je door vervelende omstandigheden bent kwijtgeraakt.
    Lieve groet, |Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben helemaal weg van die prachtige gietijzeren haken , die veranda is trouwens ook super stoer hoor.

    Heb al meer gelezen over de fair in Zeist , toch jammer dat we zo ver er vandaan wonen .

    Nou , fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis