woensdag 2 juni 2010

Kannetjes

Ik wil zo graag mooie kannetjes... maar ik wil ze eigenlijk vinden in "het echt" en niet op het internet. Maar zie ze nergens.. ze zijn of net niet de kleur die ik wil, te nieuw, te klein, te groot, te lomp, gewoon nét niet wat ik zoek.




We hebben vorige week een wit gietijzeren tuinbankje opgehaald. Hij is echt schattig en is een leuke aanvulling op onze tuin. Inmiddels staan er al zinken potten met lavendel en tijm naast, maar daar heb ik nog geen foto's van.


6 opmerkingen:

  1. Je loopt er vast nog wel eens tegen aan...op een onverwacht moment! Je tuinbankje is erg leuk, ik ben benieuwd naar de andere foto's!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi dat wit....tja daar zou een verzameling kannen prachtig bij staan......
    Gewoon blijven zoeken hoor....ooit.....
    Fijne geniet dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kannetjes die je zoekt, zijn er vast. Alleen, als je heel erg op zoek bent, lukt dat vaak niet..Je zal zien dat je het op een onverwacht moment zo ineens tegenkomt!

    Mooie tuinbank..ben erg benieuwd hoe het samen met de zinken potten staat;-)

    Fijne dag,
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar dat is ook wel weer het leuke van verzamelen, als je het in een keer of makkelijk kan kopen is het ook niet meer leuk....
    Gave tuinbank ook!
    Wens je een heel fijn weekend,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook heel veel kannetjes. Maar bij mij moeten ze ook een uitstraling hebben. Roomwit, liefst oud, en ze moeten meteen die klik hebben. Ik heb ze door de jaren heen op allerlei rommelmarkten gevonden. Ik had er zoveel dat ik er vorig jaar een aantal verkocht heb.
    Dus blijven zoeken.....

    fijne dag, groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook wel gek op kannetjes en ja soms is het moeilijk iets te vinden, vooral als je het model al helemaal in je hoofd heb zitten. Maar vaak kom je als je er niet naar zoekt het opeens tegen. Je bankje is ook heel mooi en wat een prachtige foto met het lieveheersbeestje.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis