zondag 14 augustus 2011

Bijkeuken

 


Ons huis zou zo opgedeeld kunnen worden in tweeën, er zijn twee douches én twee keukens. De ene keuken is voor ons eigen gebruik, die heb je *hier* kunnen zien.  De andere keuken gebruiken we om al het katten en konijnenvoer op te slaan; om de katten eten te geven, en al hun bakjes en schoteltjes op te bergen.



Deze keuken was niet meer dan een armoedig goedkoop wit keukenblokje met goedkoop metaal werkblad. Een paar maanden geleden hebben we er een nieuw blok ingezet, meer naar mijn smaak. Ook had ik al zo lang prachtige plankensteunen in huis, gekocht bij Hennie van Room 17 . Afgelopen week was het dan eindelijk zover dat ze opgehangen werden (ik ben daar zelf helemaal niet goed in, dat laat ik over aan Rick). En vervolgens kon ik weer wat servies kwijt. Tevens had ik dan ook weer een mooi plekje voor de gedroogde Annabelles die ik destijds van Hennie kreeg!



Ik ben er helemaal blij mee, en elke keer als ik door deze bijkeuken loop wordt ik helemaal vrolijk. Nu nog een leuk vierkant Frans hout tafeltje voor de schouw die zo mooi is in deze ruimte (nog niet op de foto) en een nieuwe vloer en ik ben helemaal blij..

20 opmerkingen:

  1. Dat zijn ook wel things i like it...
    Dit gehele serene plaatje, alles opgeruimd, en spik en span.
    Een goeie zondag!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, en twee keukens is ook niet vervelend..

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n extra ruimte. Leuk ingericht ook. Succes met de rest. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een luxe ..twee keukens......mooi hoor en handig !...liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die deze ruimte al heel graag als keuken zouden willen hebben...meestal zijn bijkeukens lang niet zo sfeervol als bij jou! Je hebt sowieso een hele goede smaak!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige bijkeuken. Leuk die blikken met de plantjes.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi..en superhandig! Schoonzus krijgt dat straks ook..ohh wat heerlijk lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zo mooi is mijn echte keuken nog niet .....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaaaargh, wat ziet het er netjes uit, mooi die wasbak, je planken en blikken met plantjes, of zijn het kruiden ? Kan me goed voorstellen dat je dan met een glimlach op je gezicht door de keuken loopt, je beseft ook wel dat je enorm boft. Hè !! Dat je er nog maar vaak blij van mag worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor die keuken en heerlijk dat je er zo van geniet daar doe je het teslotte voor en je serviesgoed te gek .... fijn week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Dani,

    Je tweede keuken ziet er ook prachtig uit! Mooi zo'n porceleinen spoelbak. Ik zou wel willen dat onze keuken er zo uitzag!!!

    Een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zo'n bijkeuken! Wat een ruimte heb je dan zeg... Ik vind vooral je oude theeblikken met de basilicum errug mooi staan... Thanx for your inspiration... ;-)

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Euh... Bijkeukentje? Ik wou dat ik een keuken had die zo 'af' was! Prachtig gedaan hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat mooi weer Dani, ik wou dat mijn enige keuken zo mooi was :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke, gezellige bijkeuken...en zo netjes zeg! Ik krijg ook zin om mijn washok (zoals ik het noem) eens goed op te ruimen en te decoreren. Bedankt voor de inspiratie!
    Houdoe en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, ik wou dat ik zo'n extra bijkeuken had.

    Briny
    http://soberchiclifestyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar mag je dan ook best blij mee zijn , het ziet er fantastisch uit !!!
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis