maandag 1 augustus 2011

Tuinbelevenissen 1



Onze tuin is niet groot, maar van de ruimte die we hebben proberen we wat leuks te maken. Ik houd niet van hele nette tuinen, ik geloof dat ik mij aan geen enkele "tuinregel" houd, ik plant er gewoon in wat ik leuk of mooi vind en zie wel of het aanslaat. Geen bepaalde stijl, en zeker geen hele opgeruimde tuin, met hier en daar leuke plekjes voor de katten.

Ik ben nog lang niet klaar met alle ideetjes die ik heb, elk jaar pakken we een stuk tuin aan aan. Ik ben al erg blij dat de schuur is opengebroken tot veranda, en dat er veel planten goed zijn aangeslagen dit jaar. Volgend jaar de andere kant van de tuin en langs de muren van het huis.


 
 
 

Er hangen enorm veel druiven langs de veranda naar beneden. Dat wordt dadelijk echt een prachtig gezicht als ze rijp worden...

14 opmerkingen:

  1. Ooo ik vind je tuin helemaal SUPERRRR,ja hoor geweldig en heel sfeervol.
    PS: je moet je sleutel nog wel even wegleggen hoor !!! haha..ik zie 'm volgens mij toch echt zo liggen,of vergis ik me nu ??

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gezellige tuin heb je, leuk die veranda, ziet er erg sfeervol uit.
    Kopje thee en een boek en het is er heerlijk vertoeven lijkt me.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dicky: hahaha goede ogen heb je! Dat is niet een huissleutel, maar van een hangslot om naar het achterste gedeelte van de tuin te gaan. Op de tweede foto zie je die houten deur ;-)
    groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plek en best groot hoor, je veranda is super! Zie allemaal leuke dingetjes en hoekjes, heb alle foto's even aangeklikt:) Lieve groet en geniet er lekker van met dit heerlijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm heerlijk plek om te vertoeven ... wat zou je daar genieten zeg lekker zo wilde tuin toch lekker doen wat je wil en je ziet wel hoe het word mmmmmm ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo mooie tuin, zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig !!...liefs van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je tuin prachtig! Een nette, strakke tuin? Ook niets voor mij!
    Groetjes, fijne week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige tuin, en lijkt heel opgeruimd hoor....
    Strak nee, maar reuze gezellig.
    Wij kunnen helaas niet zoveel anders, maar gras in een tuin is toch zoveel leuker.

    Dat is extra genieten met deze zomerzon....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke tuin hebben jullie zeg....echt een super sfeer......;0)
    En poeslief ligt heerlijk te genieten onder de veranda......wat een leventje....

    Enne....ook al krenten geplukt ;0)...?
    Fijne zonnige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw ik wist niet dat het al zo ver was..wat mooooi! dacht bij de eerste fotos dat het weer inspiratie fotos waren..toen las ik je tekst..
    zucht wat een droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al surfend kwam ik terecht op je site: mooie foto's! Wat een heerlijke tuin heb je! Ook wij houden niet zo van die strakke ontworpen tuinen: beetje los geeft zoveel meer gezelligheid! Juist zoals te zien op je foto's wil ik ook graag een druif laten groeien, alleen al voor de mooie bladeren! Toch maar eens proberen dit voorjaar: zie wel wat ie gaat doen.....
    Succes met je blog! SD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis