maandag 22 augustus 2011

Flea market finds 1


Afgelopen zaterdag zijn we weer eens naar Bakkeveen geweest. Dit keer op ons gemakje, later in de ochtend. De laatste tijd konden we niet zoveel meer leuke dingen vinden, maar zaterdag was onze geluksdag. Een van de dingen die ik vond waren deze schattige schaaltjes. Er staat geen merkje op, maar oud zijn ze wel, precies zoals ik ze mooi vind. Ook het bedrag wat hij voor deze twee schaaltjes vroeg vond ik erg mooi :-)


De andere vondsten volgen nog ;-)

14 opmerkingen:

  1. Zijn prachtig en staat leuk met die aardbeitjes maar die zouden er wel niet lang in zitten hahaha...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige schaaltjes.... echt super
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kleurt dat mooi!
    En wat krijg ik zin in aardbeien zo;-)
    Geniet ervan.....

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt geboft...dit was inderdaad een mooie vondst! Ben benieuwd wat je nog meer hebt gescoord!

    Lieve groet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie vondst, ik vind de schaaltjes prachtig! en wat een geweldige foto's heb je er van gemaakt, je zou de aardbeien zo van het scherm willen happen :-)

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn erg mooi Dani..ben benieuwd naar de rest......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto en hmmmmm lekker in zo'n mooie kommetjes.
    grtjs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi !!n die zou ik ook meegenomen hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kommetjes, dan was je me voor, want ik was ook in Bakkeveen! Grote markt was het hè? En natuurlijk prachtig rommelmarkt-weer!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn zeker mooie kommetjes. En gelijk al gevuld met heerlijkheden. Ben benieuwd wat je nog meer op de kop getikt hebt! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vondst.......
    Fijne dag
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn prachtig!!...en zo met die aardbeien...mooi plaatje!!
    Heerlijk zo'n geluksdag...ben benieuwd wat voor eeen schatten je nog meer gevonden hebt..
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die potjes, en zeker als je ze voor een prikje kunt kopen...
    Tot gauw...
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn heel mooi!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis