dinsdag 23 augustus 2011

Flea market finds 2


Een andere vondst van zaterdag (Bakkeveen) waar ik enorm blij mee ben zijn deze oude Hollandse keukenblikken. Ik had twee soortgelijke blikken op een eerdere voorjaarsfair gezien, maar daar hadden ze twee voor EUR 15,00 moeten kosten en dat vond ik toch te.
Deze dame vroeg maar EUR 2,00 voor alledrie! Ik ben echt superblij want ze zijn precies wat ik zocht om op een (nog te vinden) regaaltje te plaatsen in de bijkeuken naast de schouw. Nog groter was de verrassing toen we thuis kwamen en één van de blikken stampensvol gepropt zat met enorm veel Douwe Egberts punten. Wie had dat ooit gedacht? Binnenkort met mijn al toch enorme verzameling punten (ook gekregen heel veel jaar geleden) en plus deze nieuwe punten maar even bij DE winkelen :-)

9 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zijn ze een leuk dat je nog een kadootje toe heb gekregen hahahah .... en dat zijn nog leuke prijsjes ... soms groeien de prijzen de pan uit vind ik .... geniet er lekker van .... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie blikken! En nog wel met inhoud...en dat voor de prijs! Geniet ervan!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh ze zijn prachtig!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar weer dat het uiteindelijk weer op je pad komt, wat leuk dat het ook compleet is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jee nu ik ze weer zie...
    jaren geleden heb ik dezelfde blikken gekregen van mijn Beppe (Oma) na een paar jaar bij ons in de keuken te hebben gestaan , heb ik ze weggedaan. Dus het zouden zomaar dezelfde kunnen zijn.
    En nu ik ze weer zie... heb ik spijt!!!
    Maar ja dat heb ik best van veel dingen die ik weg heb gedaan en nu weer helemaal "in" zijn.
    Geniet jij maar van je mooie aanwinst want ze zijn prachtig.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker leuk, en zo te zien staan ze op de juiste plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze staan er alsof ze er al jaren staan! Het heeft zo moeten zijn...:-)!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zeg en veel plezier bij de DE-winkel!!! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige vondst, Dani, de blikken zien er prachtig uit !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis