dinsdag 31 mei 2011

Inspiratie










Bron foto's: Art & Décoration nr 466

16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk sfeertje, al zou ik de muren op de eerste foto's misschien wel anders doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHA ja die muren idd....mmmm das wat minder maar het sfeertje is zo mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, muren wit stucen, maar verder, super (vakantie)stulpje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige inspiratie Dani. Dat kastje met kippengaas vind ik zo mooi. Ik had vroeger in de kinderkamer ook een oud kastje waarvan ik glas vervangen had voor kippengaas.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ook de muren...heerlijke Franse sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige inspiratieplaatjes weer !

    Je groene flessen van Bakkeveen zijn trouwens ook prachtig ,
    weet jij wanneer er weer een markt daar is ?

    Oja en je keuken ziet er zo sfeervol uit , die rode besjes staan super ter decoratie in dat verweerde schaaltje.

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jij mag best foto's van ons huis plaatsen hoor...vinden we goed echttt...whahahahhah....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou er zo intrekken. Alles klopt.
    Fijne avond Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij leest dus ook de A&D! Mooi blad vind ik het wel en nog vrij goedkoop, vergeleken met andere bladen :)
    Prachtig interieur, mooi rustig ook wat die kleuren betreft. Ik vind je close-ups - in het bijzonder die met jullie prachtige katten - gewoonweg fantastisch mooi!
    Beste groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig en rustig sfeertje hebben deze foto's. Inderdaad genoeg om je te laten inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig sfeertje!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik hou wel van het "naturel" van deze muren. Het patina van de meubelen maakt het plaatje compleet! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmmmm heerlijk sfeertje hoor hou wel van die franse stijl .... die muren zijn prachtigggggg niets wit hahahah lekker zo laten perfect plaatje

    lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh I am dreaming. Very inspiring indeed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie foto's Het boogje boven de deuren , dat mooie kastje met het linnengoed en die heerlijk verweerde muen Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis