dinsdag 10 mei 2011

Dagblad van het Noorden LenteFair

Afgelopen zaterdag zijn we naar de Lentefair geweest van het Dagblad van het Noorden.  Het was zalig weer en de omgeving was weer prachtig. Veel stands die men ook tegenkomt op andere fairs, maar de sfeer was leuk en ontspannen.
We hebben er op wat dipperkruiden, een prachtige hortensia en een moederdag cadeau na niet veel uitgegeven.






Er liepen ook schapen rond, ze hadden het enorm warm in die zon, gelukkig zagen we later dat ze lekker geschoren waren, heerlijk voor ze! Prachtige weegschaal op de laatste foto, maar ik heb deze kunnen weerstaan.

7 opmerkingen:

  1. De Lentefair, tja, die heb ik gemist. Niet zo erg hoor, ik was lekker aan het rondstruinen in Frankrijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd gezellig zo'n fair, op de foto's ziet het er in ieder geval heel sfeervol uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ziet er gezellig uit !!
    Ik heb toch wel echt wat gemist!
    Mooie fotos.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap van jouw om niet teveel uit te geven. Volgens mij was mij dit niet gelukt bij zoveel moois.
    Fijne avond Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige fotos...zo kan je nog even pc shoppen :-) En het was ook zo mooi weer..

    Ik wens je een fijne dag!
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er prachtig uit, dan krijg ik echt weer het gevoel of heb ik wat gemist~! Maar jouw foto's maken het weer een beetje goed. We hebben nog niet zoveel markten en fairs bezocht dit jaar, we zijn thuis nog te druk met vanalles en ja dat gaat meestal voor. Dank je wel voor de mooie plaatjes want daar kan ik ook echt van genieten~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool, I almost understood the whole text although I never learned Dutch =) It's so similar to German, to the German accent I grew up with near the border to the Netherlands. I really had to laugh about the passage with the sheep that were lekker geschoren because in German lekker means yummy :D I love the Dutch language, to me it sounds so cute!
    Oh and I love the photos above, it looks like it was a wonderful market! And the sheep look so cuuute too! I really enjoyed this post :)

    Happy Wednesday!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis