vrijdag 13 mei 2011

Even lekker lezen...

Er zijn van die momenten dat je even tijd voor jezelf wilt, even lekker bladeren in een tijdschrift, of zoals hieronder in de Allerhande. Met zoveel katten als wij hebben is er een grote kans dat er een daar heel erg anders over denkt.
De papieren, boeken en tijdschriften worden hier altijd erg snel in beslag genomen en erin bladeren word je al snel onmogelijk gemaakt :-)

*MIJN* tijdschrift, afblijven!


Uiteindelijk gaat het er vaak om dat ze gewoon even lekker gekroeld willen worden, wie kan dit nu weerstaan??


11 opmerkingen:

  1. Die eerste foto. Ik word er gewoon bang van. Zou nooit meer een tijdschrift openslaan als ik jouw was ;-)
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om te zoenen zo'n heerlijke kop!
    Ik heb 4 van die harige aandacht zoekers. En ook bij mij winnen ze het van een tijdschrift.

    Liefs van Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha
    ja je kijkt wel lekker uit om nu nog in je tijdschrift te lezen
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuke foto's heb je ervan gemaakt...

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie toch prachtige katten en wat maak je mooie foto's van die heerlijke eigenwijze beesten. Maar ze zijn zo lief , die vergeef je alles he ....ik ken dat , wij hebben ook drie exemplaren rondlopen .

    fijn weekend alvast , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achhhhhhhhhh wat een lieverdje......xxx....fijn weekend....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van mij mag je wel vaker over je katten schrijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh ik wil echt een keer jou kant op hoor, je moet me echt uitnodigen ben zo nieuwsgierig naar jou super mooie poezebeesten
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT ZIJN DIE POEZEN/ KATTEN TOCH MOOI VAN JOU!!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's van je kat!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis