vrijdag 30 juli 2010

Yeri en de buikkan

Vandaag een prachtige buikkan opgehaald bij Sanne. Ik zag hem op de foto en een onbeheersbare drang om deze te kopen maakte zich van mij meester. En nu staat hij op de kast.
Ik heb in mijn hele huis niet veel foto's of schilderijen hangen (als dochter van een kunstschilder kun je ook teveel aan de muren hebben zien hangen gedurende je opvoeding), maar deze foto neemt een prominente plaats in onze woonkamer in.

Op de canvas staat Yeri, mijn eerste kat toen ik op mijzelf ging wonen. Hij is mijn inspiratie (en grote steun gedurende een zware periode) geweest om mij met alle energie in te zetten voor de Traditionele Pers, een bijna vergeten kat verdrukt op kattenshows door de huidige extreme showpers.
Helaas leeft Yeri niet meer, maar hij leeft voort in mijn hart en via deze foto kijkt hij uit over ons en zijn kattenvriendjes hier in huis.





7 opmerkingen:

  1. Wat zijn die kannetjes leuk hè...!! Ik heb er een paar in mijn bezit en ze zijn zo leuk om mee te decoreren! Hier staat er nu ook één op tafel, met een lief bosje rozen!

    Een mooi, je canvas aan de wand...een dierbare herinnering!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kannetje.....mooi op de foto gezet zo met je kat erboven........mooie herinnering.......fijn weekend liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty, de kat.... ja, het kanneje ook!
    Geniet ervan, zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een verschrikkelijke mooie pers, staat geweldig op die muur, jammer voor je dat hij er niet meer is, groet Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kan, heel mooie kast, en een prachtige kat Yeri.
    Kortom een heel mooi hoekje....

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful pictures in a beautiful blog!

    Greetings from Austria!

    Nora :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis