zondag 16 januari 2011

Snelle camembert-tomatentaartje


Enige tijd geleden heb ik dit recept ergens gevonden op een Amerikaanse receptensite, maar de bron ben ik helaas kwijt. Ik heb een variatie mét tapenade gemaakt en één zonder, en ik vind zonder toch iets lekkerder. Maar als je erg van tapenade houd dan kun je smeren naar hartelust :-)


Tomatentaartje met camembert
bladerdeeg
cherry tomaatjes, gehalveerd
tapenade
camembert

Leg de plakjes bladerdeeg in een voor verwarmde oven op 200 graden. Na 10 minuten haal je ze eruit, duw het midden voorzichtig iets platter en smeer hierop de tapenade, leg er tomaat op en wat dun gesneden camembert. Zet weer terug in de oven en laat nog zo'n 10 minuten het bladerdeeg rijzen (of zolang nodig is als op de verpakking staat van het bladerdeeg).

Lekker als lunch!

11 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er lekker uit!!!!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker heerlijk uit. Ik ga 'm een keertje maken. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dani,

    Het ziet er heel smakelijk uit!!

    Een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zeg Demi !!! heerlijk ga ik een keer maken zeker weten.....yammie......liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg lekker uit,ga het van de week eens proberen.

    Fijne zondagavond,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat ziet er heel erg lekker uit!!!
    Nee geen meditatie-poefjes :) gewoon een ik ben mooi maar zit niet lekker poefje :)
    Gaat langzaam beter met kleine man maar is nog niet de oude! Lief dat je het vraagt.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er verrukkelijk uit.
    Als lunch zeker, maar nu ik hier in de avond met een wijntje zit zou ik het ook best lusten :)
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Daan,
    Mag ik bij jouw in de leer? Sommige dingen klinken makkelijk en zien er makkelijk uit ma geen flauw id waar ik moet beginne..mag ik kookles van je haha
    Alles goed met jullie?
    Xies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk klinkt dat. Ben dol op Camembert.
    Ik ga het proberen (als ik nu eerst eens die kilo's eraf heb en weer in mijn oude jeans pas!).
    Dank
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh bijna deze overheerlijke post gemist.....
    Simpel en vast super lekker.....
    Thanks
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat volgende week mijn zus toch komen eten...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis