donderdag 1 maart 2012

Inspiratie

Het bloggen staat even op een wat lager peil. Niet omdat ik het zat ben, of omdat ik een blog pauze heb, maar ik ben gewoon druk met andere dingen! Behalve dat Fionn (zie *hier*) bij ons is komen wonen hij nog apart zit en ik tijd aan hem besteed, heb ik er ook een nieuwe verslaving bij..Pinterest! Iemand van jullie een pinterest pagina?
Ik had al eerder de tip gekregen dat het wat voor mij zou zijn, maar ik heb al zo weinig tijd! En toch overstag gegaan..en ja, heel wat uurtjes breng ik er nu door. Toch is het superhandig. Waar ik normaal linkjes in mijn favorieten zette, en plaatjes opsloeg op mijn computer, en receptjes in word document plakte. Zet ik nu alles in mijn pin/moodboard op pinterest wat ik tegenkom en wil bewaren!

Je kan mijn pinterest boards hier vinden: http://pinterest.com/thingsilikedani/

Hieronder een selectie van mijn favorieten inspirerende interieurs die ik de afgelopen dagen ben tegen gekomen. Heb weer helemaal zin om met het huis bezig te gaan. Er staat nog een geweldige kast te wachten op een likje verf en ik denk dat ik dat maar eens aankomende week ga doen!

villacannella.blogspot.com

brunchatsaks.blogspot.com 

bohemianwornest.tumblr.com

bohemianwornest.tumblr.com

rubyandroseinteriors.blogspot.com

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's heb je op pinterest gevonden Dani. Ik zou er zelf ook zo aan willen beginnen, maar het bloggen kost al zoveel tijd. Ik ben bang dat ik dan niets meer overhoud!

    Je hebt in iedergeval prachtige foto's gepind!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's op pinterest zijn geweldig hoor...ik heb jouw boards nu onder mijn favorieten zitten :), want hier wil ik absoluut nog wel eens vaker naar kijken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dat is zoooo vreselijk verslavend...ik heb ook een Pinterest, en kan er uren op doorbrengen..
    mense lieve wat een inspiratie komt daar voorbij.
    Ook wel frustrerend, want ik heb al zo weinig tijd..., maar wie weet ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via via kom ik hier terecht, ga zo even kijken op je pinterest account, weet je dat je een button met follow me on pinterest op je blog kunt plaatsen?
    is hartstikke leuk!

    groetjes, fem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dani, wat leuk dat fionn terug is bij je, wat een mooi joch. En pinterest, erg leuk maar ik heb zo weinig tijd, ik ga de jouwe van de week eens even bekijken, ik zie nu al prachtige dingen ertussen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook verslaafd aan pinterest... mijn pinterest adres: http://pinterest.com/anita3645/
    mooie foto's!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto`s,maar snap helemaal niet wat dat is,mag je dan gewoon foto`s van andere zonder het te vragen erop zetten...ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er al vaker van gehoord, dat het zo leuk moet zijn. Helaas ontbrak het me aan tijd om me er zelf in te gaan verdiepen, maar nu heb ik eeneens heeeeeeel veel tijd, dus ik ga zeker eens een kijkje nemen! Wie weet raak ik ook wel verslaafd... Bedankt voor de tip, fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis