zaterdag 15 oktober 2011

Opzetkastje


Onlangs ging ik kijken voor een tafeltje bij Janneke van Nuzzelspul, ondanks de exact juiste formaten van het tafeltje (70 cm hoog en max 50 cm breed/lang - als iemand een tip heeft?) werd het niet dit tafeltje. Wel werden zowel Rick als ik verliefd op een opzetkastje die ze had staan.

Inmiddels staat deze in de woonkamer en ben ik er héél erg blij mee. De inrichting en decoratie zal ongetwijfeld nog vele malen veranderen, lekker met de seizoenen mee. Nu nog even de laatste herinneren aan de zomer erin door de gedroogde hortensia's en lavendel.


 


20 opmerkingen:

  1. In één woord prachtig Dani, helemaal mijn stijl.
    Mooie spulletjes heb je er ook instaan!!
    Fijn weekend, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zoek naar het één en het ander vinden..dát zijn leuke dingen!
    Dat tafeltje komt nog wel :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, super mooi in kleur en detail.
    Prachtige decoratiespullen .....
    Fijn weekend,

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erughhhh mooi hoor !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh.....wat een prachtige aanwinst. Leuk om met de seizoenen de decoratie te veranderen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig tafeltje is dit zo geworden. Prachtig,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HA Dani,
    Wat is dit prachtig zeg!!!
    en je decoratie zooooo moooiiii!!
    Echt genieten!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kastje zeg en ook heel mooi aangekleed!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kastje super, leuk gestyled.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kastje en erg mooi gefotografeerd. Hoop dat je ook snel slaagt voor je tafeltje. Fijn weekend nog!
    groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig!! Kan me voorstellen dat je die niet kon laten staan. Mooi gedecoreerd ook. Fijne zondag, groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh...die is leuk!! En dat tafeltje vind je vast nog wel eens!
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijven zoeken en dan komt het wel een keer.
    Je opzet is leuk zo.

    Fijne zondag,
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful blog! I'll put myself as a follower...

    Have a nice sunday

    / Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuuuk :) vond hem ook al geweldig gelukkig kon ik hem nergens kwijt..mama heeft veel te veel leuke spullen hihi
    Fijne week!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kastje Dani en zo mooi gestyled!

    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is soms zo raar dat je in blogland een blog kwijt kan raken waar je zoveel van geniet. Heb net door een aantal oude post van je zitten bladeren en genoten. Ik heb je ook op mijn side bar gezet dat ik je posts niet meer mis.

    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Daniëlle, lang niet gesproken ;). Moet je helaas wel vertellen dat het opzetkastje niet past daar. Ik denk dat hij beter uit komt als je het een metertje of 20 opschuift. Daar komt hij vast veel beter tot zijn recht, ha, ha. Kom het gauw even life bewonderen. Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis