donderdag 27 oktober 2011

Afgelopen twee weken

Veel gedaan, maar geen puf om het te bloggen. Sowieso weinig achter de computer gezeten. Vandaar hierbij min of meer een foto update van de afgelopen twee weken.

We zijn naar de herdersfair geweest in Balloo. Lekkere dingetjes voornamelijk gekocht zoals twee vinaigrettes van Jacklyn (ze smaken echt heerlijk!)  en een zalige stoofperenjam (ga ik zeker proberen ook te maken deze herfst) en een leuk kookboek . Helaas waren de schapen ver te zoeken deze keer.


We zijn een dagje naar Amsterdam geweest. Geweldige stevige stappers (wandelschoenen) gekocht bij VEGA Life en lekkere zepen bij Sissy boy.

Aan het einde van de dag weer eens heerlijk gegeten bij het Golden Temple restaurant. Het is een vegetarisch restaurant met een Indiaase en Midden-Oosten keuken. Wij hebben gekozen voor een Indiaase Thali. Je vindt er geen alcohol, maar wel heerlijk verse sappen én het drankje "Red Gold". Zo ontzettend lekker, ik kan er liters van op! Het is een soort ijsthee/vruchtensap van hibiscus, rozenbottel, gember, citroen en rauwe suiker. Als toetje heb ik een raw chocolate cake genomen. Enorm vullend, maar erg lekker.


De zondag erna heerlijk wezen wandelen in de Heemtuin en natuurpark Tussen de Venen. Prachtig zo'n laaghangende zon in de namiddag samen met de beginnende herfsttinten.



11 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat je weinig tijd had om achter de pc te zitten...maar dit was ook erg leuk om te doen allemaal, lijkt me! Amsterdam vind ik ook een heerlijke stad, toen ik er in augustus tijdens de vakantie was vond ik het alleen wel heel erg druk :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij hebt ons helemaal niet nodig !! je vermaakt je prima......enne het is je gegund hoor!! mooie foto's !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .......Rust jij maar lekker uit.....

    ik vermaak we wel even met de foto's en je leuke post!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!En een vegetarisch restaurant...dat lijkt mij nou echt super ipv dat je in een gewoon restaurant uit twee gerechtjes kan kiezen!
    Fijne dag verder en groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Logisch dat het bloggen even op een laag pitje stond! Wel leuke dingen gedaan..hoe afwisselend kun je je vermaken in ons landje :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk, wat heb je het zo te zien leuk gehad!
    Prachtige foto's heb je in het natuurpark gemaakt. Het ziet er erg gezellig uit allemaal.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daan,
    Leuke dingen gedaan :)
    Hoe was Balloo verder beetje brocante gevonden?
    Mooie foto's weer gemaakt!
    Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heee dat ging wel lekker de afgelopen tijd hé, haha...
    Geen pc nodig nee dat begrijpen we best wel,lekker shoppen in Amsterdam, heerlijk eten,CHOCOLADETAART....??? mwhaaa..
    Ik geniet hier nog even verder hoor.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dani,

    Leuke uitstapjes hebben jullie gemaakt! Wij komen ook graag in Amsterdam.

    Prachtig die laatste foto met het licht door de bladeren.

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik herken dat, als je het druk hebt dan schiet het bloggen er een beetje bij in maar zo te zien heb je je heerlijk vermaakt.
    Mooie foto's weer vooral die laatste vind ik prachtig.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je meedoet met mijn giveaway.
    Bij mij schiet het bloggen er ook vaak bijin hoor.
    Je foto's zijn heel mooi, ik heb ervan genoten.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis