zondag 12 september 2010

Ook ik ben getikt..

Ik ben getikt! Door Rozmeen van Pastels and Whites.. Wordt een lastige maar ik zal het proberen in te vullen. Het is een spelletje in blogland dat je 4 dingen moet opnoemen uit je handtas, slaapkamer etc etc om zo wat meer te weten te komen over diegene. Nou komt 'ie!

4 dingen in mijn handtas:
Hier zitten eigenlijk voornamelijk standaard dingen in:
-portemonnee
-bril
-sleutels
-mobiel
Niet heel erg spannend dus.. Er zit wel meer in hoor, zoals agenda, pijnstillers voor je-weet-maar-nooit-gevallen, zonnecreme voor gezicht (roodharig he..dan verbrand je snel) etc etc

4 dingen uit mijn bureaulade:
Ik heb geen bureaulade.. maar om niet flauw te doen zal ik de enorme bende opnoemen die in het kleine houten kistje met lades zit die op mijn bureau staat:
-digitale compact camera (zo altijd bij de hand voor het geval dat de katten iets grappigs of liefs doen)
-visitekaartjes & flyers (denk aan cattery's, leuke winkels, flyers van leuke fairs, evenementen etc etc)
-kladblokken
-pennen en markers

4 favo dingen uit mijn slaapkamer:
Mijn slaapkamer is nog ontzéttend kaal! Een van de kamers waar we nog veel aan moeten doen, maar mijn meest favoriete item in de slaapkamer, en misschien wel van het hele huis:
- mijn kussen!! Ik houd zo enorm van slapen en luieren dat ik daar niet zonder zou kunnen, erg hé! Als ik ergens anders slaap zou ik ook het liefste mijn eigen kussen meenemen, maar ik houd mij in hoor :-))
-mijn boek. Altijd voor het slapengaan moet ik even lezen. Gewoon om even mijn gedachten ergens anders op te zetten en tot rust te komen. Momenteel is het een omnibus "Frankrijk" van Peter Mayle
-bed; we hebben een mooi, superbreed wit spijlenbed van ikea *deze* een enorm verschil met ons vorige kleine twee persoonsbedje
-het trappetje in mijn slaapkamer. Onze slaapkamer ligt lager dan de gang, en je moet dus drie tredens af om de slaapkamer in te komen. Dat geeft zo'n leuk sfeertje aan de slaapkamer. Ik kan dan ook niet wachten om deze kamer onder handen te nemen (nieuwe vloer, en decoreren). Het is de bedoeling dat alles wit wordt met een tikje zilver.


4 dingen die ik altijd al had willen doen:
-onze droom is toch wel ooit een (tweede) huisje in Frankrijk, maar later hoor als we ouder zijn en met pensioen gaan. Eerst nog héél flink sparen..
-leren harp spelen, lijkt mij zo fantastisch om te kunnen!
-heel graag wil ik eens naar de Familie Bofkont, daar kun je varkentjes masseren. Zo leuk! Gaat zeker eens gebeuren..
-cursus Indiaas koken. Ik vind koken zo ontzettend leuk, India heeft natuurlijk een prachtige vegetarische keuken, maar ik heb nog niet iets wat mij aanspreekt gevonden in het noorden.


4 dingen die ik op dit moment leuk vind:
(Naast mijn vriend en de katjes natuurlijk):
-Pottenbakken! Ik zit al enige tijd op een cursus leren draaien op een draaischijf en ik heb er zelf nu ook een thuis staan. Hoe beter het gaat hoe leuker het wordt!
-Lezen, ik verslind momenteel boeken en kruip dan echt even in een ander wereldje.
-bezoeken van fairs en evenementen die een middeleeuws tintje hebben (denk aan castlefest, midzomerfair) of lifestyle fairs (pinksterfair, herfstfair)
-bloggen! Kan natuurlijk niet wegblijven hier. Hierin kan ik zowel mijn creativiteit in kwijt fotograferen , decoreren. Receptjes uitproberen en de leuke dingen van het noorden van het land .

4 dingen die jullie nog niet weten van mij:
-Ik heb een hekel aan schoonmaken en opruimen. En dat met zoveel katten in huis..geen goede combi! Ik doe dan ook altijd alleen het noodzakelijke en dan nog met enorme tegenzin. Ik heb zoveel andere dingen waar ik mijn tijd aan wil besteden!
-Ongeduldig... in alle opzichten :-)
-Ik ben een avond/nachtmens. Ik kom 's avonds tegen 10 uur echt tot leven terwijl dat eigenlijk echt het moment is dat ik zou moeten gaan slapen omdat ik weer vroeg op moet.
-Ik vind Robijn wasmiddel het aller-lekkerste ruiken van wat er is. Zouden ze parfum van moeten maken!

Nu is het de bedoeling dat ik weer 4 andere bloggers aantik zodat diegene ook weer 4 dingen noemen, komen ze:

Sylvia van de blog Cosiness

Sandra van de blog Cuttingwood Cottage

Sanne van de blog Servies en Brocante

Jeanette van de blog Ons Huus


(bron foto: onbekend)

6 opmerkingen:

  1. Ojeeee :P
    Ik ga dit morgenvroeg even doen, als de oppaskids op bed liggen en de was in de wasmachine zit, dan verveel ik me toch altijd.. leuk leuk.. wel moeilijk..ben altijd zo open, wat weten jullie nou nog niet van mij haha..

    Leuk stukje van jouw..Je schrijft altijd zo vrolijk en gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! en misschien kunnen we samen Indiaas leren koken want zelfs met een indiase achtergrond is het iets wat ik me ook nog eigen wil moet maken.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dani,

    Leuk om wat meer van je te weten te komen! Pottenbakken is een van die dingen die ik ook nog een keer graag wil doen!

    Een fijne zondag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daniëlle, ik lees net je stukje en begreep dat ik ook aan de beurt ben. Leuk, daar ga ik nog even voor zitten. Wat een enorm geweldig bed heb je er nog onder gezet.... Prachtig gewoon! Dat je zo'n enorm avondmens was wist ik nog niet, lastig lijkt me dat.
    Enfin ik ga ermee aan de slag van de week ;-).
    Knuf San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat tikkertje-spel in Blogland, zo komen we toch iets meer over elkaar te weten. Ik heb met plezier je stukje gelezen en heb je een beetje beter leren kennen Dani.
    En wat een prachtig bed is dat, om in weg te dromen.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet niet meer of ik deze link nu al naar je gestuurd heb, nou dan doe ik het gewoon nog een keer.
    bedankt voor je reactie
    http://www.maaikevankessel.nl/2010/08/24/de-moederschip-tomatensalade
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis