zaterdag 18 december 2010

Koud!

Bah bah bah, ik vind de winter schitterend, ik kan enorm genieten van een winterlandschap, maar die kou! Toch wel wennen om van een nieuwbouwhuis naar een oude woning te zijn verhuisd hoor.
Sorry, sorry voor de weinige bezoekjes die ik aan jullie blogs heb afgelegd, ik heb niet eens te tijd gehad om ze te lezen. Vanaf nu een weekje vrij, dus hopelijk kan ik weer een beetje bijlezen :-)

De afgelopen tijd ook niet veel in huis gedaan. Ik heb eindelijk een verrekijker gevonden naar mijn smaak, en Rick heeft een heel oud zakhorloge gekregen van mij (gekocht bij Sanne). Volgens mij is het een begin van een verzameling want direct hierna heeft hij er nog een gevonden op een rommelmarkt en heeft hij een prachtige oude, werkende "gewonnen" op eBay.




Verder lekker veel kaarsjes aan, maar ik moet er wel heel voorzichtig mee zijn, met al die lange pluimstaarten van de katten hier in huis.





Morgen staat een mooie winterwandeling op de planning! Maar een paar dikke truien en sokken aan denk ik :-)

21 opmerkingen:

  1. Koud, maar toch is een ouder huis zoveel sfeervoller. Kaarsjes staan hier hoog op een plank, onbereikbaar voor de katten. En zoals nu, nu ik aan tafel zit, dan ook op tafel. Maar ik moet er ook echt bijzitten.
    Geniet van de winterwandeling en de vrije week.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dani, ik had je al en poosje gemist, leuk dat je er weer bent!
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is een nadeel maar verder hoort het wel bij de sfeer van een oud huis , lekker dikke sokken aan , heb ik tegenwoordig ook in bed hoor , kan anders niet slapen ........

    Je verrekijker is prachtig en het oude zakhorloge ook , wel leuk om te zien dat jullie dezelfde structuur op de muur hebben als wij , welke kleur grijs hebben jullie daar op de muur trouwens ?

    Nou fijne wandeling morgen , hoplijk krijgen we het zonnetje nog even te zien , wij willen er morgen ook op uit ....

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn je weer te lezen...het ziet er in ieder geval wel warm uit bij je....morgen lekker aankleden en dan de sneeuw in, ik vind het zo ontzettend mooi en ben blij weer kleine wandelingetjes te kunnen maken, lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeee Dani....waar ben je nou ???...leuk hoor dat je er weer bent !!...geniet van een heerlijke dag morgen.......liefs van mij....xxx....xx....x...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al vind ik het leuk als je wel post lieve Dani......maar het geeft niets hoor als je even geen tijd hebt om te bloggen of te reageren,je hebt ook maar 2 handen, en ook al kunnen wij vrouwen meerdere dingen tegelijk;-)

    Wat een warm sfeertje bij jou, ik zie warmte,rood,kant,oud zakhorloge en leuk verrekijkertje.....kortom....''gewoon'' mooi!!!

    Heb ook verschillende oude zakhorloges van mijn man's opa en van mijn schoonvader, er is een klein horloge bij wat ik met Kerst als sierraad ga dragen aan een lang zijden koord.

    Fijne zondag en veel sneeuwpret!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK MISTE JE AL N BLOGLAND.

    WAT HEBBEN JULIIE LEUKE SPULLEN DAAR OP DIE FOTO'S STAAN.IK VIND DIE VERDER KIJKER EN DIE LETTERS ERG MOOI.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige verrekijker! Hier ook veel kaarsjes aan maar inderdaad wel veilig voor kattenstaarten. Zijn jullie perzen ook zo lastig te kammen momenteel? Amelie is statisch en heeft erg gauw klitten in haar vachtje.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond het hier ook al zo stil...gelukkig ben je er weer met een mooie post! Wat een mooie aankopen heb je gedaan...het zakhorloge is een pracht exemplaar!

    Er is hier heel veel sneeuw gevallen, we gaan vandaag hier vlakbij de dijk op om te kijken wat voor mooie vergezichten het te bieden heeft...zou haast je verrekijker willen lenen hi hi!

    Een fijne zondag...en tot gauw!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier ook katten die de staart overal in hangen! hihi en Ik heb gister gewandeld gelukkig maar want vandaag zo'n pak sneeuw hier er is geen doorkomen aan!
    Heerlijk sfeertje bij je hoor
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij dat je weer even van je laat horen.
    Zo op je blog is het al een heerlijk kerstsfeertje hoor! Alleen al door de kaarsjes kom je in een kerststemming.

    Fijne zondag, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van je brandende kaarsen. Ik ga in mijn volgende item ook zulke foto's plaatsen, manlief heeft een aantal hele mooie geschoten.

    Fijne zondag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dani,

    Kerstsfeer op je blog hoor !!
    En ooo ja, pas op hoor met je poezen,bij ons heeft één van onze poezen haar snorharen er helemaal afgeschroeit boven een kaarsje,oohhhh en stinken !!! alles was weg....geen snorharen meer aan een kant,geen gezicht haha..

    Fijne zondag nog.

    Groetjes van Dicky Marie.

    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He Dani ben je er weer!!!
    Ik durf hier ook de kamer niet uit te lopen als ik de kaarsjes aan heb staan, die katten zijn af en toe zulke oenen.
    Ik bedenk me net dat mijn vader ook nog ergens zo'n oud zakhorloge moet hebben. Toch eens vragen of ik alvast een voorschotje kan krijgen op de erfenis hihi, hij doet er toch niets mee.
    fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik heb ook zo'n hekel aan kou. Gelukkig is het hier altijd overal behaaglijk.
    Maar buiten is het toch wel erg koud, tenminste hier wel....

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je er weer even bent. Ik hou ook niet zo van de kou, maar met mijn thermosokken kom ik een heel end ... wandel ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En hoe was je winter witte wandeling....?
    Goed koud zeker......Ik vond het in ieder geval super koud vandaag buiten.....
    Gezellig weer wat van je te lezen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Dani,

    voor het ladenkastje is meer belangstelling maar mocht je echt belang hebben dan kun je me mailen voor de prijs en mocht ie dan nog niet verkocht zijn dan hoor je dat wel .......

    Lekkere wandeling gemaakt ? Wij zijn Winschoten in geweest maar vonden het allemaal erg koud hoor .....

    Nou fijne week alvast en tot de volgende keer , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey daantje eindelijk :)
    Alles gaat wel goed toch? dat we je zo lang niet hebben gezien, we hebben het allemaal wel eens druk maar maakte me al zorgen! Was hij blij met zijn horloge? :) was ook wel een beauty he..
    Fijne week meis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er mooi uit, hoor, met al die kaarsjes. En die kijker en horloges zijn ook mooi.
    Och ja, soms schiet bloggen er een beetje bij in. Maar het is toch ook een hobby, geen verplichting?
    Geniet in elk geval van je vrije tijd.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis