dinsdag 22 september 2015

Plantaardigheidjes genomineerd voor beste blog, stem!

Sommige weten dat ik nog een blog heb: Plantaardigheidjes , en daar ben ik de laatste tijd erg druk mee geweest; en helaas wat minder met Things I Like. Dat komt vast wel weer! Maar...

Ook dit jaar is Plantaardigheidjes weer genomineerd voor de Beste Vegan Blog! Helemaal blij natuurlijk :-) Er staan ontzettend veel leuke initiatieven en nieuwkomers op.

Zouden jullie mij willen helpen?

Ik zou het natuurlijk bijzonder leuk vinden om in de top 3 te komen, dus als jullie zouden willen stemmen op plantaardigheidjes onder Beste Vegan Blog? Je moet je e-mail adres achterlaten om fraude te voorkomen, maar je kunt de nieuwsbrieven uitvinken. Tot en met dinsdag 20 oktober kan je stemmen.

www.veganawards.nl


Ik zou jullie enorm dankbaar zijn! Voor de dieren, voor jezelf, voor het milieu en natuurlijk omdat het gewoon lekker is ;-)




3 opmerkingen:

  1. Hallo Dani,

    Via een ander blog ben ik op jou blog gekomen en meende jou ergens van te kennen nl kattenplaza. Zelf ben ik ook een enorm kattenliefhebster en heb nog 3 van die pluizebollen rondlopen, heerlijk vind ik het.
    Begin dit jaar zijn er 2 poezen overleden, in 5 weken tijd was ik ze allebei kwijt, dat heeft er flink in gehakt hoor, wat een gemis, de enige troost was dat ze 18 1/2 jaar zijn geworden. Nu heb ik nog 1 Perzische kat, een rode, zo'n lief beest, verder heb ik nog een heilige birmaan en een ragdoll waar ik ook supergek op ben. Ik weet zelfs nog dat je naar het noorden van het land verhuisde, begint met een V he? Ik was helemaal verzot op de prachtige foto's die je van je Perzische katten maakte, heb ze zovaak bekeken, was er zo weg van, daar heb je mij in ieder geval veel plezier mee gedaan en denk vele anderen ook.
    Dat fotograferen ben je nog niet verleerd zie ik wel, alles ziet er zo mooi en duidelijk uit, geweldig gewoon. Wij eten ook heel weinig vlees etc en richten ons ook op vnl. plantaardige voeding waar we ons prima bij voelen.
    Ik ga nu naar bed maar kom zeker terug om te genieten van je mooie foto's en je fijne recepten. Ga zo door!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wietske,
      Ja klopt! Ik heb lange tijd op kattenplaza gezeten :-)
      Ik kan mij jou zo even niet voor de geest halen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik je niet kan matchen met een profielfoto of -naam en geen katjes zie :-) Wat waren de namen van je katjes ook alweer?
      Ja het verlies van katten is zo vreselijk :-(

      Bedankt voor je complimenten!
      gr
      Danielle

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis