zaterdag 26 januari 2013

Frozen


Het is al weer eind januari en 2012 ligt al weer even achter ons. Het jaar 2012 was zacht gezegd niet "ons" jaar. Het nieuws dat Rick zo ernstig ziek is, het overlijden van mijn vader in december en het verliezen van twee van mijn ontzettend lieve katten (Cristallientje in het begin van het jaar, op 2de kerstdag hebben we plotseling afscheid moeten nemen van onze mooie Maine Coon Eresyr).

Toch beginnen we het jaar met goede moed. We blijven gezond en lekker eten, we gaan nog leuke dingen plannen, maken wekelijks mooie langen wandelingen en hopen dat de behandeling van Rick nog lang op zich laat wachten.

De dooi gaat inzetten morgen, maar ik heb genoten van de prachtige witte sprookjeswereld waar we even in leefden. Ik ben even minder bezig met ons huis en interieur, maar geniet des te meer van de mooie dingen die de natuur ons geeft. Een rondje door de tuin levert leuke plaatjes op, al waren de katten maar wat snel weer binnen in hun warme mandjes.




15 opmerkingen:

  1. Nee, zo te lezen was 2012 inderdaad niet jullie jaar. Gecondoleerd met het overlijden van je vader, dat zal heftig geweest zijn. Ook het verlies van je twee katten was verdrietig...ik hoop maar dat 2013 wél jullie jaar gaat worden...ik gun het jullie in ieder geval van harte.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toevallig had ik vanmiddag nog eens even op je blog gekeken. En dacht toen nog "Hoe zou het met ze zijn"
    Ik wist al wel dat 2012 niet helemaal lekker liep, maar wat sneu dat je nog een poes moet missen.
    Hoop dat 2013 toch een beter jaar voor jullie gaat worden. En geniet van alle mooie dagen.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gecondoleerd met je vader ... Heftig .... Ik weet er alles van .

    En dan Rick ook nog zo ernstig ziek, hopelijk gaat dat allemaal
    goed komen .

    Geniet in elk geval van al te moois wat jullie onderweg tegen komen
    en van al dat heerlijke eten , ik geniet mee via je mooie foto,s.

    Je katten staan er in elk geval weer prachtig op !

    Fijn weekend verder , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ouders moeten missen doet pijn, zal steeds weer opnieuw momenten van missen geven. Ook een huisdier waar je zo aan gehecht bent mis je en blijf je missen. Een moeilijk jaar , ik hoop voor jullie dat dit jaar het allemaal iets positiever uit gaat pakken.

    groeten Pauline


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winterse beelden. Ook ik heb genoten van deze winters witte wereld, ook al zat een wandeling er niet in. Ook in eigen tuin valt moois te ontdekken als je het maar wil zien.
    Ik wens jullie voor 2013 een beter jaar dan 2012, met positief nieuws en veel genietmomenten.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor 2013 wens ik je meer geluk.
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie poezen heb je.
    Prachtige kleuren hebben ze.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Daniëlle,

    Ik wens jullie dit jaar al het goeds toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jullie alle goeds voor 2013 en daarna! Ik volg je ook nog op je kookblog. Inderdaad die witte wereld was even prachtig om te zien. Ik hou van sneeuw. Maar nu het weer dooit verheug ik me weer op mijn ochtend-hardlooprondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat dit jaar een beter jaar voor jullie word...

    Groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een naar jaar ligt er achter jullie. Gecondoleerd met je vader en natuurlijk met de katten. Staan ze hier op de foto. Beauties, wat zul je ze missen.
    En Rick ziek....tjonge.....wens jullie alle goeds toe en sterkte.
    2013 mag wel een stukje beter voor jullie worden.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat 2013 een beter jaar voor jullie wordt!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige winterfoto van de hortensia! Gecondoleerd met het overlijden van je vader, dat lijkt me dubbel heftig als je man ook ziek is.. Ik begrijp dat het nu stabiel is, en dat behandelen daarom nu nog niet hoeft?? Ik wens jullie natuurlijk voor dit jaar veel geluksmomenten samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige plaatjes van jullie katten. Onze kat is precies een week geleden overleden. Veel sterkte het komende jaar! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heftig verhaal...
    ik hoop voor jullie op een mooi jaar met veel fijne momenten.
    Schitterende foto's trouwens van jullie katten!! Ze zijn zeker fotogeniek!
    Lieve groet,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis